reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Luboš Rácz

Luboš Rácz

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa, aby sa ľudia zamýšľali nad tým, ako a čo a kde budú piť. Rád by som barovú kultúru priblížil aj ľuďom, ktorí ju do teraz nevnímali a netušili, že bar môže mať svojho ducha, svoje osobnosti, ktoré vás môžu naučiť vychutnávať, môžu sa stať vašimi priateľmi keď vám je fajn, ale aj keď vám nie je práve najlešie a vo doma vo vašej obývačke nenájdete pochopenie... ale už sa zase rozpisujem. Zoznam autorových rubrík:  BAROVÁ KULTÚRASúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Čo piť v piatok večer v bare

Luboš Rácz

Čo piť v piatok večer v bare

Ani neviem, ako sa prejavila moja náklonnosť ku krátkym klasickým cocktails. Ak to beriem podľa seba, musí človek na tieto fajnovosti vekovo a chuťovo dozrieť. Niektorí nedozrejú nikdy a po celý život zostávajú iba pri svojich sladkých dlhých pinacoládach, či polosladkých mojitách.

  • 18. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 998x
  • 14
Ako ma kus mäsa priviedol k myšlienkam...

Luboš Rácz

Ako ma kus mäsa priviedol k myšlienkam...

Niečo o načasovanosti a vhodnej príležitosti... A o mäse a dobrých barmanoch...

  • 12. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 773x
  • 0
Loos Bar

Luboš Rácz

Loos Bar

Je naozaj veľmi málo barov na svete, ktoré nie len že vydržali mať otvorené dlhé desaťročia, ale prežívajú aj bez toho, aby mali za sebou nejakú interiérovú prestavbu, či zmenu adresy. Jeden takýto fenomén máme priamo “pod nosom”, v susednej Viedni. Keď hovorím o fenoméne, myslím to naozaj v pravom zmysle slova, preto že viedenský LOOS BAR oslaval 8.mája neuveriteľných 100 rokov!

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 898x
  • 0
Barman

Luboš Rácz

Barman

Keď som sa pred nedávnom na mojom pracovnom blogu v jednom z predchádzajúcich príspevkov ospravedlňoval za moju dlhodobejšiu blogovú nečinnosť, uvádzal som aku jednu z príčin aj to, že kôli tvrdej práci za barom mi nejako nezostával čas na písanie.

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 834x
  • 3
Barová kultúra

Luboš Rácz

Barová kultúra

Pre niekoho požívanie, alebo pitie nápojov znamená len rýchlo si uhasiť smäd, pre niektorých môže znamenať uspokojenie svojej závislosti, pre iných zase občasná potreba sa rýchlo dostať do tej správnej nálady...

  • 20. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 359x
  • 3
reklama
Mám rád

Luboš Rácz

Mám rád

Mám rád, keď má bar atmosféru. Keď do neho vstúpite a máte pocit, že by ste tu mohli byť každý večer a viete, že ste niekde inde nič neprepásli.

  • 19. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 897x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu