reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Luboš Rácz

Luboš Rácz

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa, aby sa ľudia zamýšľali nad tým, ako a čo a kde budú piť. Rád by som barovú kultúru priblížil aj ľuďom, ktorí ju do teraz nevnímali a netušili, že bar môže mať svojho ducha, svoje osobnosti, ktoré vás môžu naučiť vychutnávať, môžu sa stať vašimi priateľmi keď vám je fajn, ale aj keď vám nie je práve najlešie a vo doma vo vašej obývačke nenájdete pochopenie... ale už sa zase rozpisujem. Zoznam autorových rubrík:  BAROVÁ KULTÚRASúkromnéNezaradené

reklama

BAROVÁ KULTÚRA

Čo piť v piatok večer v bare, alebo ako byť chlapom...

Luboš Rácz

Čo piť v piatok večer v bare, alebo ako byť chlapom...

Dovolil som si napísať pár riadkov pre našich hostí, ktorí viac, či menej pravidelne navštívia dobrý bar. Napísal som to primárne pre chlapov ale môže pomôcť aj nerozhodným ženám, ktorým nie je jasné, ako by sa ten ich chlap mal v bare správať, aby nestratil zo svojej príťažlivej mužskosti.

  • 11. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 808x
  • 17
Čo piť v piatok večer v bare, alebo Poznáte Mai Tai?

Luboš Rácz

Čo piť v piatok večer v bare, alebo Poznáte Mai Tai?

Teší ma, že vďaka sociálnej sieti Facebook si na môj blog našlo cestu aj pár našich hostí a práve preto mi napadlo, že by možno bolo dobré si niečo povedať aj o komerčne úspešných drinkoch, aby aj bežný hosť pochopil, že miešanie nápojov nie je iba niečo naliať a pretrepať v šejkri, ale skrýva v sebe niečo viac. A keď že sa drinky predávajú /nie len v našom meste/ často až veľmi pochybnej kvality, bolo by veľmi fajn, keby hosť vedel, za čo si platí. A v neposlednom rade mi ide aj o to, aby som svojou trochou prispel aj ku skvalitneniu kultúry pitia v našich baroch.

  • 5. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 925x
  • 9
Koniec barovej kultúry na Slovensku!

Luboš Rácz

Koniec barovej kultúry na Slovensku!

Keď som dnes ráno otvoril noviny /denník SME/, bol som tak znechutený, že všetky moje povinnosti ohľadne písania museli ísť bokom a nedokázal som sa sústrediť na nič iné - iba na to, vyliať si do klávesnice dušu.

  • 22. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 023x
  • 50
Kedy prídu barmani?

Luboš Rácz

Kedy prídu barmani?

Už som sem veľmi dlho nič nenapísal. Vlastne ani to nie je mojou prioritou, ale možno bude tento článok zaujímať tých, ktorí z času na čas zájdu do baru, do pubu, alebo do krčmy...

  • 6. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 958x
  • 33
Čo piť v piatok večer v bare 2, alebo zabudnite na Jamesa Bonda!

Luboš Rácz

Čo piť v piatok večer v bare 2, alebo zabudnite na Jamesa Bonda!

Keď že článok s týmto názvom bez dvojky mal z mojich článkov bezkonkurenčne najlepšiu čítanosť, povedal som si, že Vás asi najviac budú zaujímať tipy na koktejly a drinky, ktoré by ste si vo vašich obľúbených baroch mohli objednať.

  • 13. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 572x
  • 31
reklama
Sny sú na to, aby sa plnili...

Luboš Rácz

Sny sú na to, aby sa plnili...

Bolo to približne pred 12-timi rokmi, keď sa u nás v cafe Ball-Haus objavil mladý chalan, približne v mojom veku. Nepamätám si presne, čo si objednal, ale hneď som postrehol v jeho nemčine neprehliadnuteľný český akcent.

  • 24. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 172x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu